Friday, October 14, 2011

Tulo (3 Cebuano Version)

Finally uploaded one of my earlier remakes!

I’m actually planning to re-upload them all just so I can have an online library of my musical translation works. It was all there on imeem, but imeem’s gone so, I gotta do it all over again. Should I be mad?

So better check ‘em out soon!

For now, indulge yourself by listening to my year-old-turning-two remake of Britney Spears’ “3”. Also try to watch its accompanying short music video (and behind-the-scenes) on my YouTube channel.

Plus, check out its full-length encore music video due this weekend. :)

Seems I’ve done a lot of promotions to this song, eh?

Maybe I just love Britney! Haha.

TULO lyrics

Usa, duha, tulo
Di' lang ikaw ug ako
Naa'y tulo ka tao
Ang tunga kay ako

Ihap usa, duha, tulo
Pedro, Maria'g Pablo
Lingaw jud pag tulo
Ganahan ta'ng mag- (ah) ihap

Usa, duha (sa, sa, sa) duha, tulo
Ihap usa, duha, ihap (sa, sa) duha, tulo

Gang, pili'g gabii para mag-party
Kung OK ra ni, unsa imong masulti?
Kung daghan, bibo, lingaw pag ing-ato
Magsayaw'g mag-disco, unsa imong maingon?

Game ba ka?
Mabuhi'g ing-ani ang tirada, yeah
Game ba ka?
Ako naga-iha-a-a-a-a-ap

Usa, duha, tulo
Di' lang ikaw ug ako
Naa'y tulo ka tao
Ang tunga kay ako

Ihap usa, duha, tulo
Pedro, Maria'g Pablo
Lingaw jud pag tulo
Ganahan ta'ng mag- (ah) ihap

Usa, duha, tulo
Di' lang ikaw ug ako
Naa'y tulo ka tao
Ang tunga kay ako

Ihap usa, duha, tulo
Pedro, Maria'g Pablo
Lingaw jud pag tulo
Ganahan ta'ng mag- (ah) ihap

Tulo kay nindot, ang duha kay lagot
Di' man siya makadaot, so apil na gud
Himo ta'g grupo, makaila jud mo sa ako
Ganahan ta kung todo, so apil na gyud

Game ba ka?
Mabuhi'g ing-ani ang tirada, yeah
Game ba ka?
Ako naga-iha-a-a-a-a-ap

Usa, duha, tulo
Di' lang ikaw ug ako
Naa'y tulo ka tao
Ang tunga kay ako

Ihap usa, duha, tulo
Pedro, Maria'g Pablo
Lingaw jud pag tulo
Ganahan ta'ng mag- (ah) ihap

Usa, duha, tulo
Di' lang ikaw ug ako
Naa'y tulo ka tao
Ang tunga kay ako

Ihap usa, duha, tulo
Pedro, Maria'g Pablo
Lingaw jud pag tulo
Ganahan ta'ng mag- (ah) ihap

Ang atoang gihimo
Lingaw-lingaw lang ug di' sayop
Kung di' ka ganahan ug grupo
Pwede man lang nga ikaw'g ako (ako, ako, ako)
Ikaw'g ako (ako, ako, ako)
O tulo... (tulo, tulo, tulo, tulo, tulo)
O upat...
Sa salog

Usa, duha, tulo
Di' lang ikaw ug ako
Naa'y tulo ka tao
Ang tunga kay ako

Ihap usa, duha, tulo
Pedro, Maria'g Pablo
Lingaw jud pag tulo
Ganahan ta'ng mag- (ah) ihap

Usa, duha, tulo
Di' lang ikaw ug ako
Naa'y tulo ka tao
Ang tunga kay ako

Ihap usa, duha, tulo
Pedro, Maria'g Pablo
Lingaw jud pag tulo
Ganahan ta'ng mag- (ah) ihap

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...